« Srpanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
1. sat - 8,00 - 8,45
2. sat - 8,50 - 9,35
3. sat - 9,40 - 10,25
VELIKI ODMOR
10,25 - 10,40
4. sat - 10,40 - 11,25
5. sat - 11,30 -12,15
6. sat - 12,20 - 13,05
7. sat - 13,10 - 13,55
Imate sliku, komentar, kritiku, pohvalu...
Sudjelujte u stvaranju stranica, javite se u školsku knjižnicu !
Uredništvo školskih web stranica:
Jelena Amadeo
jelena.amadeo@skole.hr
Anamarija Radovanović
anamarija.skokandic@skole.hr
Administrator
Elizej Dubravac
Tijekom školske godine 2024./2025. učenici 1. razreda naše škole krenuli su na slasno putovanje kroz tradiciju, okuse i mirise rodnog kraja – i to kroz međunarodni eTwinning projekt Mali kuhar. Cilj projekta bio je potaknuti najmlađe da upoznaju domaće recepte, razviju ljubav prema pripremi hrane, njeguju kulturnu baštinu svoje zajednice te usput steknu i digitalne vještine.
Projekt je spojio učenike iz Hrvatske, Turske, Srbije, Bosne i Hercegovine i Makedonije u zajedničkoj misiji: otkriti čari domaće kuhinje kroz razne aktivnosti, radionice i – najvažnije – stvaranje zajedničke knjige recepata koja okuplja tradicionalne specijalitete svakog kraja.
Kroz godinu smo obilježili i važne datume poput Dana kruha, Svjetskog dana jabuka i Svjetskog dana zdravlja, razgovarali o važnosti zdrave prehrane, učili kako izgleda priprema hrane „kao nekad“ i uključivali se u razne kreativne radionice. Djeca su učila kako zamijesiti tijesto, napraviti ukrasne oblike, ali i kako ispričati svoju kulinarsku priču uz pomoć digitalnih alata. Uz sve to, razvijali su i svoje digitalne kompetencije, učili o sigurnom korištenju interneta i prezentirali svoje recepte kroz web alate.
Tijekom školske godine 2024./2025. naši prvašići zakoračili su u čudesni svijet mitova, priča i legendi – i to ne bilo kojih, nego onih koje putuju Europom već stoljećima. Kroz međunarodni eTwinning projekt Roaming with the Legends, učenici su zajedno sa svojim vršnjacima iz Španjolske, Grčke, Poljske, Francuske i drugih hrvatskih škola krenuli na maštovito putovanje ispunjeno pričama o herojima, vilama, nadnaravnim bićima i starim vjerovanjima.
Cilj projekta bio je povezati učenike kroz zajedničko istraživanje kulturne baštine europskih zemalja, upoznati ih s junacima iz raznih mitologija i legendi, ali i potaknuti ih na kreativno izražavanje kroz pisanu riječ, ilustraciju i digitalne alate. Tako su učenici učili o mitovima iz drugih zemalja, a istovremeno s ponosom predstavili našu lokalnu Legendu o vilama iz Kočja – priču koja je oduševila njihove europske prijatelje.
I ove su godine učenici naše škole sudjelovali u natječaju Gradske knjižnice Ivan Vidali i Turističke zajednice grada Korčule u projektu Korčulanska baština za najbolja literarna, likovna i dramska ostvarenja. Ovogodišnja tema je bila “Korčula Bernarda Bernardia” te su nagrađeni sljedeći radovi:
Nagrađeni literarni radovi:
JAKOV BELIĆ, 3. RAZ.
Mentorica: MATIJANA OJDANIĆ
ANTONIA CURAĆ, 5. RAZ.
IVA ČAGALJ, 5. RAZ.
FRANKO FORETIĆ, 5. RAZ.
NIKOLA LELEKOVIĆ, 5. RAZ.
JAMIE MAYER DIEMO, 5. RAZ.
LAURA NIMAC, 6. RAZ.
ŽELJKO RADOVANOVIĆ, 5. RAZ.
KARMEN SKOKANDIĆ, 5. RAZ.
IVANA ŠEGEDIN, 5. RAZ.
MATEO TVRDEIĆ, 5. RAZ.
Mentorica: KATHY PETKOVIĆ TOMAS
Nagrađeni likovni radovi:
NATALI BAKARIĆ, 6. RAZ.
ANTONIA CURAĆ, 5. RAZ.
IVA ČAGALJ, 5. RAZ.
DARIA JELUŠIĆ FRANIĆ, 8. RAZ.
ROKO ŠEGEDIN, 8. RAZ.
MERI ŠEGEDIN, 8. RAZ.
Mentorica: JELENA AMADEO
Nagrađena dramska ostvarenja- za izvođenje igrokaza
„PROSTOR ZA MAŠTU“ OŠ ANTE CURAĆ – PINJAC, ŽRNOVO
Nagrađeni učenici:
TIN BAJIĆ, 1. RAZ.
ANA BATISTIĆ, 1. RAZ.
VITO BIASINNI, 1. RAZ.
ENA BRČIĆ, 1. RAZ.
JOSIPA CETINIĆ, 1. RAZ.
LEA CETINIĆ, 1. RAZ.
JOSIP DRENO, 1. RAZ.
LILI LELEKOVIĆ, 1. RAZ.
Mentorica: KATHY PETKOVIĆ TOMAS
Čestitamo nagrađenim učenicima i mentorima!
U utorak, 27. svibnja, konačno smo realizirali naš jednodnevni izlet u Split učenika viših razreda naše škole.
Ujutro smo posjetili stadion Poljud. Vodič nas je proveo kroz trofejne sobe, gdje nam je pričao o bogatoj povijesti Hajduka, od njegovog osnutka u Pragu do današnjih dana. Vidjeli smo mnogo starih i zanimljivih trofeja, fotografije najpoznatijih trenera i igrača, a zakoračili smo i na teren, fotografirali se u VIP loži i prostoriji za medije.
Zatim smo krenuli prema adrenalinskom parku Divlji zapad. Iako je dan bio sunčan i prilično je bilo toplo, to nas nije spriječilo da čitava tri sata provedemo u igri i natjecanju. Isprobali smo sve igre: Paintball, nogometni biljar, gađanje limenki, križić kružić, gađanje meta, itd.
Nakon napornog dana ipak nam nije falilo energije za druženje na katamaranu. Veselimo se novim izletima:)
Naši učenici Antonia Curać, Franko Foretić, Marija Borovina i Lara Skokandić sudjelovali su na natjecanju Spelling Bee u Zagrebu, 16. i 17. svibnja. Natjecanje je organiziralo Hrvatsko-američko društvo, koje u Zagrebu djeluje od 1991. godine.
Marija Borovina osvojila je u svojoj kategoriji treće mjesto, Franko i Lara četvrto, a Antonia peto mjesto!
Povod ovom izletu bio je uspjeh naših učenika na otočnom natjecanju u Blatu i nagrada za trud kojega ovi učenici ulažu kako bi naučili nešto više. Osim sudjelovanja u natjecanju, posjetili smo Muzej smijeha i Muzej čokolade te prošetali centrom grada. Ovaj izlet realiziran je u suradnji s Osnovnom školom Blato i profesoricom Fanikom Arnautović.
Zahvaljujem ravnatelju na podršci te Udruzi Žrnovski makaruni i Mjesnom odboru Žrnovo na financijskoj pomoći.
Od 5. do 9. svibnja boravili smo na ekskurziji u Istri.
Na putu prema Poreču, gdje smo bili smješteni, zaustavili smo se na Majerovom vrilu (izvor rijeke Gacke). Prošetali smo prekrasnom prirodom i kupili brašno na mlinici. Na naše odredište stigli smo taman na vrijeme za večeru i druženje s ostalim osnovnoškolcima koje smo zatekli u hotelu.
Drugi dan ujutro posjetili smo Pulu: Arenu, mletačku utvrdu Pulski Kaštel, muzej Zerostrasse (splet podzemnih tunela iz Prvog svjetskog rata) i Zvjezdarnicu. Popodne smo s vodičem posjetili Nacionalni park Brijuni.
Treći dan ujutro uputili smo se prema unutrašnjosti Istre. U zvjezdarnici Tićan vidjeli smo teleskop, u ruci držali komadić meteorita i slušali o proučavanju svemira. Zatim smo posjetili Motovun, prekrasni gradić na brežuljku, Buzet, poznat po tartufima i Grožnjan, grad umjetnika.
Četvrti dan bili smo u Centru za istraživanje mora ( Institut Ruđer Bošković) u Rovinju, gdje smo imali predavanje o invazivnim vrstama u Jadranskom moru i pod mikroskopom gledali plankton i mikroplastiku. Posjetili smo i crkvu svete Eufemije te razgledali stari grad. Popodne smo obišli Poreč i poznatu Eufrazijevu baziliku.
Peti dan krenuli smo doma, uz zaustavljanje u Smiljanu, rodnom mjestu Nikole Tesle.
Za ovu našu nezaboravnu ekskurziju zahvaljujemo našim roditeljima, a posebno Mariji Šegedin koja je svojim poznanstvima sve učinila još zanimljivijim. Hvala i agenciji Korčula promet (Ivana Radonić) koja je pristala napraviti aranžman za našu malu grupu. Ovim člankom ne možemo vam predočiti naše osjećaje, druženje, pjesme, osmijehe…to se mora doživjeti. I zato, svim budućim osmašima predlažemo da posjete Istru. Nama je bilo za pet!
Učenici prvog razreda naše škole ove su školske godine sudjelovali u izuzetno vrijednom i inspirativnomeTwinning projektu posvećenom održivom razvoju, zaštiti okoliša i razvoju ekološke svijesti među mladima. Projekt je bio usmjeren na povratak prirodi, poticanje djece da upoznaju, zavole i brinu o svojoj životnoj sredini, kako bi postali odgovorni i aktivni sudionici u njezinu očuvanju.
Kroz niz zanimljivih i raznolikih aktivnosti, učenici su imali priliku detaljno upoznati prirodu koja ih okružuje, ali i razmijeniti znanja i iskustva s učenicima partnerskih škola iz drugih sredina. Predstavili su svoju lokalnu zajednicu, istraživali okoliš svojih vršnjaka te zajedno razmišljali o načinima na koje mogu pridonijeti očuvanju planeta.
Budući da prepuštamo učionicu u prizemlju vrtiću, nova se priprema za jesen, a radove i opremanje je financirala Dubrovačko-neretvanska županija, pametna ploča financirana je iz sredstava koji su nam ostali od Erasmus projekata, a klavir iz 1894. smo dobili privatnom donacijom Marine i Duška Kalođere. Operacija prijenosa bila je iznimno složena i zato zahvaljujemo Zlatku Pavliniću, štimeru i restauratoru, Mićetu Depolu, restauratoru, našem domaru Marjanu, tati Belinu, Gabrijelu Skokandiću Bariću na prijenosu i još jedno veliko hvala gđi. Marini kojoj se nije bilo lako odijeliti od ove vrijedne obiteljske uspomene.
Sedmaši su ove godine posjetili Festival znanosti, a ovogodišnja tema je mreža. Sama je Dioklecijanova palača izgrađena kao mreža ulica s četiri glavna ulaza, vrata, što su sve mogli čuti od učiteljice, ali i licencirane vodičice Jelene Amadeo koja ih je potom odvela na izložbu u Umjetničku akademiju u kojoj su studenti akademije napravili zanimljive radove na temu mreže. Inspiracija su im bile teme 1. umreženost osjetila u doživljaju boje zvuka i osjećaja 2. biološke mreže u nama samima prije svega DNK nizovi koja je ustvari mreža podataka o nama samima te naposljetku 3. tema društvenih i emocionalnih odnosa među pojedincima koji uvezeni u mrežu čine društvo. Ova zadnja tema je svakako najizazovnija, a o tome svjedoči i citat Martina Luthera Kinga "Uvučeni smo u neizbježnu mrežu uzajamnosti, povezani u jednu odjeću sudbine. Što god direktno utječe na jednog čovjeka, indirektno utiče na sve ostale." On je ovo napisao u zatvoru, a naš je Petar Šegedin u progonstvu ovu rečenicu pretočio u pitanje „Svi smo mi odgovorni?“ Poslije Akademije vodstvo je preuzela učiteljica Snježana tako su na Prirodoslovno-matematičkom fakultetu istražili mrežu kroz fiziku, pokuse, teorije, elektricitet i shvatili da je znanost umrežena. Naposljetku su posjetili Sveučilišni odjel zdravstvenih studija i u molekularnom laboratoriju iz uzoraka krvi raznim metodama izdvojili molekulu DNK. Ona je ujedno i tajna i formula ljudskog života,a saznali smo da kad bi se odmotala DNK iz našeg tijela, dobili bi pravac od 177 milijardi kilometara, odnosno mogli smo prevaliti put od Sunca i natrag 600 puta, a mi smo htjeli da toliko traje naš put do doma zbog prekrasnog i nezaboravnog izleta koji nismo htjeli da završi.U tu svrhu učiteljica Kathy dala im je zadatak da napišu izvješće o događaju kojem su prisustvovali i priliku da na papir ostave i pisani trag svoje mreže uspomena.Donosimo vam nekoliko niti njihovih misli i dojmova.
Završen je jubilarni 10. Međunarodni literarni, recitatorski i likovni
natječaj ČA u versin, riči i pinelu koji je dio aktivnosti tradicionalne
ČAkavske večeri OŠ Bijaći, najstarije manifestacije u hrvatskom školstvu.Tema ovogodišnjeg natječaja odnosila se na materijalnu i nematerijalnu baštinu, odnosno očuvanje tradicije.
Povjerenstvo za likovni izričaj nagradilo je i pohvalilo najbolje od ukupno 238 likovnih radova iz Hrvatske i 175 likovnih radova iz inozemstva koji su pristigli iz BiH, Bugarske, Crne Gore, Italije, Kosova, Mađarske, Poljske, Portugala, Sjeverne Makedonije, Slovenije, Srbije i Turske.
Iz naše škole je sudjelovalo deset učenika, a likovni rad učenice 6. razreda, Marice Tvrdeić je među pohvaljenim radovima.
Svi sudionici natječaja dobit će zahvalnicu za sudjelovanje, a najuspješnijima će se uručiti priznanja i nagrade.
Učenici su uz pomoć i podršku svojih učitelja otvorili stare škrinje i otkrili bogatstvo naslijeđeno iz prošlosti. Čestitke svima!
Da je pizza u Atriju ili u Pereta jedna od najboljih na našem otoku, javna je tajna. No , može li bit još bolja. Može ako udruži snage sa školom, znanošću, točnije matematikom. U pomoć su mu priskočile šestašice koje su imale zadatak napraviti pizzu u kombinaciji od 8 sastojaka (25 komada) i to preko preciznih izračuna postotaka, udjela, promila u timovima po dvoje. Za najbolju pizzu izabrana je pizza pod nazivom Proljetna čarolija mladih pizzamajstorica Marije Borovina i Mile Cebalo. Na kraju projekta uz mini-izložbu učeničkih pizza, pod geslom „Daj dite materi“ Pere je još jednom iskazao svoje umijeće i tako smo uz zajedničko blagovanje uspješno priveli kraju još jedan projekt.
Povodom Dana planeta Zemlje, učenici razredne nastave naše škole sudjelovali su u zanimljivoj i edukativnoj aktivnosti u prirodi. Pod vodstvom Milana Vojinovića, dipl. ing. šumarstva, učenici su posjetili obližnje polje gdje su imali priliku iz prve ruke učiti o važnosti očuvanja prirode i bogatstvima koja nam ona pruža.
Tijekom šetnje, gospodin Vojinović je učenicima govorio o raznim darovima prirode – od biljaka koje su nekada služile kao hrana, do važnosti biljnog i životinjskog svijeta za čovjekovo preživljavanje. Posebno zanimljiv dio bio je posjet lokaciji na kojoj se nalaze pločice za hvatanje ptica, poznate svim stanovnicima Žrnova. Učenici su saznali kako su ljudi u prošlosti koristili ovu tehniku za preživljavanje, ali i zašto bi danas nekontrolirani izlov ptica mogao narušiti ravnotežu ekosustava.
Jedno od ključnih pitanja koje je Vojinović postavio učenicima bilo je: „Kako biste živjeli da otok nije povezan s kopnom?“ Kroz tu temu, djeca su potaknuta na razmišljanje o samoodrživosti – o potrebi za vlastitim životinjama, uzgoju biljaka i odgovornom upravljanju prirodnim resursima.
Djeca su s velikim zanimanjem pratila predavanje, postavljala pitanja i pokazala oduševljenje prirodom oko sebe. Ova terenska nastava bila je pravi primjer kako obrazovanje izvan učionice može biti inspirativno i korisno, osobito kada se njome promiče svijest o očuvanju okoliša i važnosti života u skladu s prirodom.
U sklopu projekta “Povratak prirodi”, učenici prvoga razreda naše škole posjetili su OPG Komparak s ciljem upoznavanja života pčela i njihovih prednosti za ljude i prirodu. Vlasnik OPG-a Vlaho Komparak učenicima je ispričao kako trenutno ima oko 300 košnica što je otprilike 21 milijun pčela. Ljubav preme pčelama spojio je i s turizmom tako da je svoju kušaonicu edukativno opremio kako bi posjetitelji mogli upoznati živi svijet pčela i njihove aktivnosti. Opisao je pčelinju zajednicu kao vrhunski organiziranu.
I ove smo godine pohodili Kočje iznova se diveći ljepoti i skladu. U mir i razonodu koji donosi Kočje ubacili smo i matematičku igru lanca u kojem je svatko imao zadatak na kartici čije je rješenje vodilo do drugog učenika koji je dalje postavljao zadatak. Cilj je bio napreskokce spojiti lanac i odgovoriti na sve zadatke i vratiti se na početak lanca. Simbolički je lanac spojila i ujedinila nas u zajedništvo najmanja sudionica našeg pohoda, ravnateljeva jednogodišnja dražesna kćer Eva, pod budnim okom učenice Marije Skokandić. Možemo samo s Tinom Ujevićom zapjevati poigravši se riječima:
Ove su brojke crne od dubine,
ove su jednadžbe zrele i bez buke,
— One su, tako, šiknule iz tmine,
i sada streme ko pružene ruke.
No one samo imati će cijenu,
ako ih jednom, u perli i zlatu,
kolajnu vidim slavno obješenu,
ljubljeno dijete, baš o tvome vratu.
Ove godine naša škola po prvi put se pridružila obilježavanju Noći geografije (GeoNight), međunarodnoj manifestaciji s ciljem isticanja važnosti geografije kao znanosti i njezine popularizacije među učenicima. Događaj smo obilježili u petak, 4. travnja, u učionici geografije i povijesti.
Naši učenici sudjelovali su u kvizu znanja iz geografije na hrvatskom i engleskom jeziku, a najbolji su dobili i simbolične nagrade.
Nadamo se da će ova manifestacija zaživjeti u našoj školi i da ćemo dogodine biti u mogućnosti proširiti je na još neke školske predmete te uključiti što veći broj učenika kroz razne aktivnosti. Za početak, bilo je kratko, ali zanimljivo i poučno!
Naše prvaše je posjetila predmetna učiteljica Likovne kulture i s njima održala zanimljiv, drugačiji i poučan blok sat "likovnog".
Prvi sat su izašli vani u prirodu i u hladu, okruženi prirodom su dobili timski zadatak gdje su na plakatu trebali nacrtati autoportret - odnosno kako oni vide sebe. Vježbali su slova i rukopis pišući svoje ime uz svoj autoportret te su još trebali nacrtati sve što vole raditi, što ih čini sretnima, sve što vole i što ih veseli. Ovakav sat u prirodi ih je posebno razveselio i svi su dali sve od sebe da pokažu svoja umijeća. Također su imali stručni žiri od predmetnih nastavnika koji su došli procijeniti njihove radove. Bilo je tu puno smijeha, crtanja, bojanja i truda, ali malo vremena. Zato smo sljedeći nasatavni dan nastavili drugi sat u njihovoj učionici. Tu su sve dovršili te odabrali mjesto u učionici gdje su skupa s učiteljicom Jelenom nalijepili njihovo remek djelo na zid. Svi se veselimo budućim suradnjama i novim aktivnostima.
Naši učenici su u 2025. godinu ušli u punom zamahu. Na županijskom natjecanju iz Hrvatskog jezika učenica Lara Skokandić je osvojila četvrto mjesto. Na županijskom natjecanju iz Geografije učenica Marija Borovina je osvojila drugo mjesto u kategoriji šestih razreda, a učenik Mate Luka Cebalo treće mjesto u kategoriji sedmih razreda. Na Županijskoj smotri Lidrano sudjelovali su učenici viših razreda s igrokazom „4 kantuna”, učenica Martina Skokandić s monologom „Tužaljka jedne bule”; a na državnu razinu su predloženi učenici iz područne škole Pupnat s recitalom „Priča o Ivanu Klakaru” te radijska emisija „Moj Tovare poštovani”.
Na otočnom natjecanju u slovkanju „Speeling Bee” je učenica Marija Borovina osvojila prvo mjesto u kategoriji petih i šestih razreda, a učenica Lara Skokandić također prvo mjesto u kategoriji sedmih i osmih razreda. Naš učenik sedmog razreda Josip Skokandić je proglašen najboljim strijelcem u vaterpolu, kategorija Mlađi kadeti. U šahovskom U12 prvenstvu otoka učenik trećeg razreda Jakov Belić je osvojio prvo mjesto. Na županijskom natjecanju u ribolovu sa obale učenik sedmog razreda Vojko Šale je osvojio prvo mjesto. Naše učenice šestih i sedmih razreda su sa plesnom školom T Dance osvojile srebrnu medalju na međunarodnom plesnom natjecanju „Erigo dance star 2025” u Mostaru.
Čestitamo svim učenicima na dosadašnjim uspjesima i veselimo se svim budućima.
Na Županijsko natjecanje iz geografije i ove godine pozvani su naši prošlogodišnji prvaci, Marija Borovina (6. razred) i Mate Luka Cebalo (7. razred).
Natjecanje je održano u ponedjeljak, 31. ožujka, a naši učenici opet su se svrstali u sam vrh natjecanja! Marija Borovina bila je druga, a Mate Luka treći. Rezultat je to višemjesečnog rada s njihovom mentoricom, Milkom Skokandić.
Pohvaljujemo naše učenike za njihov trud i zalaganje. Nije jednostavno postići skoro isti uspjeh dva puta za redom, a uz to odrađivati i ostale školske i izvanškolske obaveze, kojih ima jako puno.
Bravo!
Raspored utvrđivanja psihofizičkog stanja djece radi upisa u prvi razred Osnovne škole u šk. god. 2025./2026. provodimo sljedeće dane: 2. 4., 3. 4., 9. 4. i 10. 4. 2025. s početkom u 12:15 do 13:30h.
Roditelji će biti obaviješteni telefonskim pozivom i pismeno.
Učenici 3. i 4. r. naše matične, kao i područne škole otputovali su 1. travnja sa svojim učiteljicama, Matijanom Ojdanić i Majom Medić Krasniqi, upoznati gorske i brežuljkaste dijelove Hrvatske.
U Splitu smo se spojili s našim prijateljima četvrtašima iz Bola na Braču. Prva postaja bio je Ogulin. Istražili smo i poigrali se u Ivaninoj kući bajki, vidjeli Đulin ponor rijeke Dobre i prošetali se gradom, pa nastavili put do Tuheljskih Toplica.
Drugi dan bio je popunjen posjetom i razgledom prekrasno uređenog Varaždina, obilaskom dvorca Trakošćana i Muzeja krapinskog pračovjeka.
Treći dan smo napokon posjetili i Zagreb. Sad nam je jasnije što su to Gradec i Kaptol, zašto se Zagreb zove tako, tko je tajnovita Manda, gdje je Dolac i kako izgleda šestinski kišobran i još puno toga...
Noćimo u Ličkom Lešću uz rijeku Gacku. Zadnji dan posjećujemo još Memorijalni centar Nikole Tesle, saznajemo gdje je i kako živio te što je sve izumio.
Svaku večer zabavljali smo se u disku uz glazbu, ples i igre, a na kraju smo i zasluženo dobili pohvalnice.
Osim što smo toliko toga vidjeli, stekli smo i nove prijatelje i već se dogovarali za jedno novo druženje kod nas u Korčuli.
Svake godine 2. travnja, u prigodi obilježavanja rođendana Hansa Christiana Andersena, slavi se Međunarodni dan dječje knjige (International Children's Book Day) s ciljem da se potakne ljubav prema čitanju i istakne važnost knjiga za djecu.
Međunarodni odbor za knjige za mlade (International Board on Books for Young People - IBBY), obilježava ovaj dan od 1967. godine, a svake je godine pokrovitelj jedna od članica IBBY-ja koja osmišljava poruku djeci svijeta i poster za sve sekcije. Ove je godine pokrovitelj Međunarodnog dana dječje knjige IBBY Nizozemska s temom Moć mašte, a naslov poruke je Jezik slika. Poruku je napisala nizozemska dječja književnica i pjesnikinja Rian Visser, a poster je likovno osmislila nizozemska ilustratorica dječjih knjiga Janneke Ipenburg.
Također, IBBY Nizozemska osmislila je Međunarodno natjecanje u crtanju u kojem mogu sudjelovati sva djeca svijeta na način da likovno oslikaju pjesmu Jezik slika, fotografiraju svoje radove i sebe (po izboru) i pošalju u IBBY Nizozemsku (ibby.secretariaat@gmail.com), te u kopiju poruke stave i IBBY Hrvatsku (isabella.mauro@kgz.hr).
Rok za slanje radova: 31. svibnja 2025. godine.
JEZIK SLIKA
Možeš li nacrtati slike
za riječi
koje izgovaram?
Onda nacrtaj
dio slike,
hladnoću,
vjetar,
knedlu u grlu
Ili lošu sreću,
nacrtaj kašalj,
uzdah,
miris svježe ispečenog kruha,
vrijeme,
trenutak,
početak ili kraj
plana,
nacrtaj mjesto gdjegod,
bilo koje mjesto,
mjesto gdje će se uskoro
nešto dogoditi,
nacrtaj bol guranja,
okus mora.
Toliko toga
želim vidjeti,
poput ljubavi,
jednoga dana,
možda i za mene.
Nacrtaj slike
za moju pjesmu,
i molim te ne ustručavaj se:
ove riječi
pripadaju tebi
Iako su došle od mene.
Autorica poruke: Rian Visser
Ilustratorica: Janneke Ipenburg
Prijevod na engleski jezik: Laura Watkinson
Prijevod na hrvatski jezik: Margareta Matijević Kunst i Davorka Semenić Premec
Lektura: Vedrana Kovač Vrana.
I ove godine, Osnovna škola Blato organizirala je otočno natjecanje u slovkanju, tzv. Spelling Bee. Nositeljica organizacije bila je učiteljica engleskog jezika Fanika Arnautović, uz podršku kolegica iz svoje škole i ostalih škola sudionica (OŠ Vela Luka, OŠ Smokvica i OŠ Ante Curać-Pinjac iz Žrnova).
Iz naše škole sudjelovali su sljedeći učenici: Lorena Radovanović (3. razred), Antonia Curać, Franko Foretić, Mateo Tvrdeić (5. razred), Marija Borovina (6. razred), Lara Skokandić, Lea Turić (7. razred), Monika Šegedin i Daria Jelušić Franić (8. razred).
Dva prva mjesta u svojim kategorijama osvojile su dvije učenice iz naše škole: Marija Borovina u kategoriji 5. i 6. razred i Lara Skokandić za 7. i 8. razred. Lorena Radovanović i Antonia Curać ušle su u finale. Prvo mjesto u kategoriji 3. i 4. razred osvojio je Benjamin Arnautović, učenik 4. razreda OŠ Blato.
Učenici pobjednici osvojili su knjige na engleskom jeziku, a svi su dobili medalje za uspomenu. Za kraj, naši domaćini osigurali su nam ukusnu večeru u školskom restoranu. Ideja o ovom natjecanju rodila se pretprošle godine, a organizirano je u sklopu B1 aktivnosti cjelodnevne škole.
I za kraj, moram zahvaliti domaćinima na gostoprimstvu, učiteljici Milki Skokandić na pratnji te pohvaliti sve moje učenike, sudionike natjecanja, za njihov trud i zalaganje. Učitelju je najveća nagrada kad njegovi učenici žele znati više! To znači da im je uspio usaditi ljubav prema predmetu kojega predaje.
Ove godine naši učenici 8. razreda osjećaju mali „stres“ zbog nacionalnih ispita koji se pišu u ožujku. Međutim, 14. ožujka je bio zanimljiv dan za njih i učenike ostalih razreda jer smo obilježili Dan broja Pi. Proslavu smo započeli različitim aktivnostima. Jedna je bila napisati što više riječi koji počinju slovima PI u roku od 3 minute i 14 sekundi. Skupili smo preko 30 riječi zabavljali se smišljajući ih. Najizazovnija aktivnost bila je smišljanje pjesme pri čemu je prva strofa trebala imati 3 stiha, druga 1 stih, a treća 4 stiha. Tako smo napisali pjesmu o broju π i nacionalnim ispitima. Mjerili smo opsege i promjere različitih predmeta kružnog oblika, gradili-crtali π-gradove, te napravili mala umjetnička djela broja π od konca, vune, drva, stirodura... Nakon svih aktivnosti zaslužili smo se počastiti π-tama, π-na koladom tortama, kolačima. A ipak, fizičku aktivnost-pretrčati 3.14 km ostavili smo za ljepša vremena.
Iako je matematika egzaktna znanost, važno je prepoznati njezinu ljepotu.
Naši kreativni učenici (naravno, uz pomoć roditelja) i ove godine ispunili su dvoranu u Domu kulture. Ne smijemo zaboraviti ni naše najmlađe, koji su blistali u svojim šarenim kostimima. Kao i uvijek, pripremili smo za naše male maškare puno nagrada, igara i iznenađenja, a u tome su nam pomogle naše bivše učenice Leonarda, Sara, Lucija i Ema. Djeca su se natjecala u plesu, glazbenim stolicama i potezanju konopa, a imali smo i lutriju. Sve u svemu, popodne za pet!
Svi razredi predstavili su se na pozornici i svi su bili odlični, a nagrađene su sljedeće grupe:
Prvu nagradu za najbolju grupu osvojili su sedmaši (Dide i babe), drugu nagradu trećaši (Navijači), a treću nagradu šestašice (Minioni).
Čestitke svima na maštovitim maskama!
U Kazalištu Marina Držića 6. ožujka održala se županijska Smotra literarnog, dramskog-scenskog i novinarskog stvaralaštva – LiDraNo 2025. za sudionike iz Dubrovačko-neretvanske županije kojoj je domaćin bila Gimnazija Dubrovnik.
Prije dramsko-scenskih nastupa na svečanom otvorenju prisutne su glazbenim točkama pozdravile članice Zbora učenica Gimnazije Dubrovnik pod vodstvom profesorice Luce Ćatić uz glazbenu pratnju učenika škole, a svojim su točkama opet oduševile članice Plesnog studija Lazareti. Na samom kraju uvodnog dijela smotru je otvorila Pročelnica za obrazovanje Dubrovačko-neretvanske županije Jelena Dadić Račić.
U nastavku programa, koji su vodili učenici 3. razreda Gimnazija Dubrovnik Marko Market i Nika Simoni, predstavilo se 16 učenika u kategoriji samostalnih dramskih nastupa i čak 11 dramskih skupina osnovnih škola, dok se u istoj kategoriji srednjih škola predstavilo 8 učenika s pojedinačnim nastupima i jednim skupnim.
Iz naše škole je Povjerenstvo za dramski izraz - Angela Bulum, Hrvoje Sebastijan i Ante Vlahinić uz državnog izbornika Paola Tišljarića,
odlučilo za državnu razinu predložiti dramski skupni nastup: Priča o Ivanu klakaru OŠ Ante Curać Pinjac (mentor: Diana Kunjašić Jelović), a u kategoriji radijskog izraza prijedlog za državnu razinu dobila je osnovnoškolska emisija "Moj tovare poštovani" (mentor: Anamarija Radovanović).
Čestitamo svim sudionicima i puno uspjeha dalje.
Učenici 3. razreda naše škole sa svojom učiteljicom Matijanom Ojdanić pozvali su u goste kantautora, tekstopisca i producenta Dragana Lukića Šegedina Lukya. Susretu su prisustvovali i učenici 4. r. s učiteljicom Majom Krasniqi, u petak 7. ožujka 2025.g. Ideja je bila napraviti sat glazbene kulture neobičnim, drugačijim, zanimljivijim i raspjevanim. U tome su i uspjeli jer će ga zauvijek pamtiti. Luky je inače podrijetlom iz Žrnova, Postrane i svojom pričom o ljubavi prema svom zavičaju, Korčuli i moru približio je na svoj jako poseban način tako da su ga svi učenici sa znatiželjom slušali i upijali njegove riječi i rečenice baš kao što su i njegove pjesme. Nakon njegove priče o svojoj glazbenoj karijeri, učenici su postavljala jako zanimljiva pitanja, da su čak i Lukya u nekim trenucima ostavili bez teksta, i trebao je duboko promišljati da bi im odgovorio. Na kraju susreta, učenici su pripremili iznenađenje za Lukya i otpjevali su mu pjesmu „Hvala“ koja se nalazi i na njegovom zadnjem albumu „Hvala“ uz pratnju na klaviru naše nastavnice Kristine Lukić, koja je ujedno Lukya sestra. Baš u trenutku kad su htjeli zapjevati, pokucao je na vrata ravnatelj Ivan Fabris, i zdušno se pridružio te s nama zapjevao. Učionicom se širila glazbena čarolija koja će zauvijek ostati u dječjim srcima. Uz autogram koji je Luky potpisao na listiću papira i uz želju da opet čujemo melodiju i stihove njegovih pjesma još jednom veliko Hvala.
U sklopu cjelogodišnjeg školskog projekta Morska priča 2 našu školu su posjetili predstavnici Javne ustanove za upravljanje zaštićenim dijelovima prirode Dubrovačko – neretvanske županije.
Djelatnici ove javne ustanove održali su radionicu o očuvanju plemenite periske (Pinna nobilis) u južnom dijelu Jadranskog mora. Na radionici je sudjelovalo 38 učenika i 5 učiteljica.
Suradnja između naše škole i ove javne ustanove nastala je prilikom uočavanja plemenite periske u uvali Žrnovska Banja, u kojoj su naši učenici prije dvije godine bacili preko 5 000 bio kugli.
U petak, 21. veljače 2025. godine održano je školsko Natjecanje iz hrvatskog jezika.
Upisi u I. razred osnovne škole u školskoj godini 2025./2026. provoditi će se elektroničkim putem,
Roditelji će preko poveznice https://osnovne.e-upisi.hr moći podnijeti prijavu za upis svog djeteta u I. razred osnovne škole.
U sustavu će roditeljima biti vidljivi opći podaci o djetetu te škola na čijoj se listi školskih obveznika dijete nalazi prema mjestu prebivališta. Odmah po podnošenju prijave roditelji će moći odabrati mogućnosti koje im se nude u dodijeljenoj školi npr. izborne predmete. Također, ako imaju razloga za to, roditelji će prilikom podnošenja prijave moći izraziti želju za upis u drugu školu od one kojoj dijete pripada prema upisnom području.
Podnošenje prijave za redovan upis djece s teškoćama u razvoju započet će od 1. veljače 2025. godine do 15. travnja 2025. godine.
Za redovan upis od 15. 2. do 15. 3.
Za prijevremeni upis od 15. 2. do 31. 3.
Za prijevremeno oslobađanje od upisa od 15. 2. do 31. 3.
Obzirom da se sustavu za elektroničke upise pristupa isključivo putem portala e-Građani, roditelji koji nemaju vjerodajnice za prijavu moraju se javiti školi kojoj pripadaju prema upisnom području (sa sobom donijeti OIB-e za oba roditelja)
STRUČNI SURADNIK
Irena Pecotić
Učenici 7.razreda naše škole su u četvrtak,16.siječnja sudjelovali na KUL Kvizu "Fizika" koji je organiziran u Centru za kulturu Korčula.Ima li išta slađe od toga da znanje koje svakodnevno prenosimo učenicima provjerimo na zabavan i malo drugačiji način?Učenici su imali priliku pokazati znanje i timski rad u drugačijem okruženju.Uz naziv jedne od ekipa "Kako bude bit će"- možemo reći da je zaista "bilo" odlično,zabavno,uz pozitivnu i poticajnu atmosferu.Pohvale svim ekipama na izvrsnom znanju,a posebno pobjedničkoj koju su činili: Antonia Šegedin,Petar Skokandić i Leoni Šain.Svi su bili nagrađeni malim čokoladicama,a pobjednička ekipa dobila je poklon bon za gratis film po izboru."Korijeni učenja su gorki,ali plodovi su slatki." Čestitamo svima! Hvala Centru za kulturu Korčula na pozivu i veselimo se ponovnoj suradnji.
Radionica : Ljekovitost i ljupkost autohtonog ljekovitog i začinskog bilja otoka Korčule
Nositelj: udruga Novi otok
Partneri: MIRO, udruga Miki Trasi
DNŻ -Osnovna škola Ante Curać - Pinjac Žrnovo
Voditeljica: Lea Čumbelić
Žrnovo 16.01.2025.
Radionica u sklopu projekta –
Projekt 2024. - Čuvajmo i uzgajajmo ljekovito bilje našeg otoka
Financirano sredstvima Ministarstva regionalnog razvoja i EU fondova
Na drugoj, u nizu radionica u sklopu prijekta Projekt 2024. - Čuvajmo i uzgajajmo ljekovito bilje našeg otoka, partner nam je bila DNŽ- Osnovna škola Ante Curać - Pinjac.
14 učenika 3. i 4. razreda sa svojim učiteljicama Matijanom Ojdanić i Majom Krasniqi imali su priliku pomnije se upoznati sa začinskim biljkama našeg otoka.
Osvjestili smo sveprisutnost ljekovitih biljčica u svakodnevnom životu kroz proizvode poput pastila i sirupa za grlo, pasti za zube, krema i gelova za tijelo, žvakaćih guma. Takoder smo prepoznavali sušene cvjetove, listove biljaka koje koristimo kao začine ili pak spravljamo ljekovite čajeve, sirupe.
Ovo je bila prilika i za upoznavanje blagodati biljaka kroz aromaterapiju. Svo vrijeme radionice prostor učionice osvježavo je mirisni blend eteričnih ulja kroz difuzor, a za koje su jednako bili zaslužni i zaduženi kako učenici pomagači tako i sama voditeljica.
Uzbudljivo je bilo i putovanje kroz botaničke crteže i stručnu klasifikaciju - latinske nazive biljaka. To nam je omogućilo kasnije prepoznavanje živih biljaka koje je svaki sudionik dobio za svoj kućni vrt i o kojima će se učenici nastaviti brinuti. Takoder smo imali priliku saznati od kada su, koji narodi, na koje sve načine i u kojim sve prilikama koristili pojedine biljke.
Za utvrditi mnoštvo novih podataka i informacija, svi su učenici odgovarali na mini test koji je bio jednako zabavan koliko i zahtjevan. Na veselje sviju, svi su učenici, ne samo veoma uspiješno odgovorili na postavljena pitanja, već ama baš svi imali 100% točnih odgovora.
Za kraj smo se malo počastili tematskim slanim i slatkim zalogajima - aromatiziranima začinskim biljem. Žed smo ugasili vodom i sirupom od metvice, kadulje i verbene.
Uz, vjerujem, za sve sudionike, obogačujuće druženje, nova mala saznanja i iskustva, učenici su uz biljčice u lončićima, sa sobom ponijeli i testove. Na taj način mogu nekim zanimljivostima poučiti i svoje ukućane te s njima podijelti radost učenja i poštovanje prema prirodi.
Veliko hvala ravnatelju Ivanu Fabrisu koji je radosno pobodrio ideju suradnje kao i divnim učiteljicama, Matijani i Maji koje su jednako znatiželjno, strastveno i brižno sudjelovale na radionici.
S veseljem i nestrpljenjem išćekujemo nova, što skorija druženja i suradnje
Za udrugu Novi otok
Lea Čumbelić
Povodom uspješnog završetka prvog obrazovnog razdoblja i ususret najradosnijem kršćanskom blagdanu održana je 19. prosinca 2024. u Domu kulture školska božićna priredba. Posebna večer ispunjena svečanim zvukovima, inspirativnim porukama i dirljivim izvedbama božićnog ugođaja oduševila je publiku i ispunila radošću, nadom i ljubavlju srca sviju prisutnih.
Uspješno završen projekt „Nada daleko od kuće“: među osnovnoškolcima je proveden edukativni projekt koji spaja kreativnost, medijsku pismenost i društveno odgovornu poruku.
U organizaciji Festivala tolerancije i UNHCR-a Hrvatska, već treću godinu zaredom među učenicima sedmih i osmih razreda osnovnih škola s područja cijele Hrvatske proveden je edukativni projekt koji spaja kreativnost, medijsku pismenost i društveno odgovornu poruku.
U natječaju je sudjelovalo više od 100 učenika, a radionice su bile online čime je omogućeno sudjelovanje učenicima iz svih krajeva Hrvatske. Sudjelovali su učenici iz Zagreba, Pule, Koprivnice, Donje Zeline, Ozlja, Kutine, Krnice, Žrnova, Gudinaca, Klinčih Sela i Šolte.
Stručni žiri, u sastavu od cijenjenih stručnjaka uključivo je Tihu Gudac, redateljicu, Stanka Hercega, snimatelja i profesora na Studiju dizajna pri Arhitektonskom fakultetu u Zagrebu, Natašu Popović direktoricu Festivala tolerancije, Arijanu Kladar Terzić, glasnogovornicu UNHCR-a, te Nagham Oufan, mladu izbjeglicu i osobu pod međunarodnom zaštitom. Žiri je ocjenjivao radove prema kriterijima kreativnosti, kvalitete montaže i zvuka te uspješnog prenošenja ključne poruke. Tri najbolja rada uz proglašenje osvojila su i novčane nagrade u obliku bonova za informatičku opremu.
Žiri je ocijenio najbolje radove povodom Međunarodnog dana ljudskih prava, 10 prosinca:
“Yasmina”– OŠ Ante Curać Pinjac, Žrnovo - 1. nagrada
“Jedna ruka čini razliku”– OŠ Ivo Andrić, Zagreb - 2. nagrada
„Bliska udaljenost“– OŠ Grohote, Grohote - 3. nagrada
Naši učenici sedmih i osmih razreda sa svojom mentoricom Kathy Petković Tomas osvojili su prvo mjesto! Čestitamo svima na uspjehu i sretno dalje u novim projektima. Nagrađeni video možete pogledati na:
https://vimeo.com/jffzagreb/review/1034531650/1243d4417f
I ove godine, 4. prosinca u suradnji s Hrvatskim matematičkim društvom u našoj školi navečer su bile osvjetljene sve učionice od 1. do 8. razreda, a za sve je "kriva" matematika. Učenici i njihovi roditelji sudjelovali su u brojnim matematičkim aktivnostima i igrama. Cilj događaja je popularizacija i razvijanje pozitivnog stava prema ovom izazovnom, ali zahtjevnom predmetu. Sve aktivnosti su vodile učiteljice razredne nastave i učiteljica matematike. Najaktivnije učenike nagradili su GK Ivan Vidali i Centar za kulturu Korčula godišnjom članarinom, knjigom, torbom i kino ulaznicom. Ovim putem im se od srca zahvaljujemo. Nadamo se da će i sljedeće generacije sa istim žarom ulaziti u tajne matematike. 😊
I ove nas je godine školski maslinik Žardin počastio s 5 litara maslinovog ulja. Vrijedne ruke učenika razredne nastave ubrali su masline, a uljara Peko preradila u ulje koje ćemo pakirati i kao suvenire prodavati na božićnom sajmu ili podijeliti gostima i prijateljima škole. Zahvalni na plodovima zemlje ide dalje u školski život.
Uoči Dana sjećanja na žrtve Domovinskoga rata i Dana sjećanja na žrtvu Vukovara i Škabrnje, i ove godine smo zapalili svijeće ispred škole, ali i organizirali razne aktivnosti s učenicima na ovu temu.
I ove godine naša se škola pridružila akciji Solidarnost na djelu, koju svake godine organizira Hrvatski Crveni križ - Gradsko društvo Korčula. Naši učenici su se velikodušno uključili u akciju, i od 11. do 14. studenoga prikupili veću količinu hrane i higijenskih potrepština.
Sretni smo što možemo barem malo uljepšati božićno vrijeme ljudima kojima je to potrebno!
Gledamo se preko kanala, a rijetki su posjetili ovaj kulturom i poviješću nevjerojatno bogat kraj!
Zbog lošeg rujanskog vremena, ove godine umjesto na Badiju, otišli smo malo dalje - na Pelješac. Prva stanica bio je Pomorski muzej Orebić gdje su nas dočekale i kroz muzej provele bivša i sadašnja ravnateljica, gđa. Vesna Suhor i gđa. Milena Grego-Njakara. Mnogobrojni predmeti koji se nalaze u postavi ovoga muzeja govore o sjajnoj povijesti orebićkih pomoraca. Nastavili smo dalje do franjevačkog samostana Gospe od Anđela odakle se pruža jedan od najljepših pogleda. Samostan je sagrađen u 15. stoljeću, a imao je važnu ulogu u promatranju Pelješkog kanala za vrijeme Dubrovačke Republike. Tu se nalazi i vrijedna zbirka maketa peljeških jedrenjaka, kao i zavjetnih predmeta koje su donosili pomorci sa svojih dugih putovanja.
Posjetili smo zatim grob Petra Šegedina, hrvatskog akademika, koji je pokopan na groblju pokraj samostana i o kojem nam je govorio naš ravnatelj.
Četvrta stanica bila je Nakovana, staro napušteno mjesto čija se povijest proteže do antičkog doba. Do crkvice Male Gospe i naselja odveo nas je pomorski kapetan, gospodin Robert Lupis iz Kučišta i s njime smo zaokružili priču o važnosti pomorstva za ovaj kraj. Saznali smo da je život u Nakovani u prošlosti bio sličan životu u našem selu te da je odavde porijeklom izumitelj torpeda, Ivan Vukić.
Izlet smo završili ručkom u kampu Lavanda.
Slike s izleta možete vidjeti u videu pod "opširnije".
Od 12. do 14. rujna učenici osmog razreda boravili su u Vukovaru. Radi se o projektu kojega provodi Memorijalni centar Domovinskog rata Vukovar s ciljem učenja o događajima koji su ostavili dubok trag u našoj novijoj povijesti. Da se ne zaboravi...
Naš boravak bio je isplaniran do detalja i vrijeme ispunjeno do zadnje minute. Prvi dan započeo je predavanjima pod nazivom "Domovinski rat" i "Bitka za Vukovar". Posjetili smo izložbene prostore memorijalnog centra i nakon toga obišli memorijalna mjesta: Spomen dom hrvatskih branitelja na Trpinjskoj cesti, Memorijalno groblje žrtava iz Domovinskog rata, Spomen dom Ovčara, mjesto masovne grobnice, vukovarsku bolnicu i vodotoranj. U kvizu znanja o svemu što smo vidjeli i čuli osvojili smo drugo mjesto!
Na kraju prvog dana družili smo se s učenicima iz ostalih škola.
Jutro drugog dana proveli smo u crkvi sv. Filipa i Jakova, Gradskom muzeju Vukovar (dvorac Eltz) i Muzeju vučedolske kulture.
Na ovaj dug put krenuli smo s puno očekivanja i zaista dobili jedno nezaboravno iskustvo. Učenje iz prve ruke, od ljudi koji su doživjeli strahote rata i smogli snage nastaviti živjeti i ponovo stvarati, nema premca.
Prošlogodišnji četvrtaši sa učiteljicama Anamarijom Radovanović i Kristinom Lukić Kuzmanović dobili su nacionalnu oznaku kvalitete za rad na projektu We grow with music 2.
eTwinning tim za ocjenu projekta istaknuo je kako je u projektu provedeno više različitih aktivnosti koje su uključile suradnju između učenika putem videokonferencije. Aktivnosti su integrirane u kurikulum i u skladu su dobi učenika. Digitalna tehnologija se koristi svrsishodno i odgovorno. Evaluacija je provedena, analizirana i dokumentirana u Twinspace-u. Provedene su diseminacijske aktivnosti na razini škole i na nacionalnoj razini.
U razdoblju od 18. do 23. rujna 2024. u Ohridu se realizirala treća i posljednja obrazovna mobilnost Erazmus+ projekta „Our stories are our bridges”. Domaćin mobilnosti bila je osnovna škola iz Leskovca OOU „Vančo Nikoleski” koja je ujedno i glavni koordinator na ovom projektu. U organizaciju i provedbu mobilnosti aktivno su se uključili roditelji učenika sudionika uz čiju je potporu planirani program u potpunosti i kvalitetno realiziran. Cilj projekta je izgraditi sustav vrijednosti među učenicima pričajući pozitivne priče koje ističu važnost kulture, tradicije i običaja.
Dragi učenici i poštovani roditelji!
Nastavna godina počinje u ponedjeljak, 9. rujna 2024. godine. Prvog dana je nastava skraćena i završava u 10 sati i 25 minuta a nakon toga učenici preuzimaju marendu.
Prvaši u školu dolaze u 9 sati. Za njih smo pripremili program dobrodošlice. Autobus za Tri Žala, Žrnovsku Banju i Medvinjak polazi u 10 sati i 45 minuta.
Želimo vam sretnu i uspješnu novu školsku godinu!
Naručitelj Osnovna škola Ante Curać Pinjac, ponovno pokreće postupak jednostavne nabave roba i usluga za rekonstrukciju učeničkog WC-a, broj nabave NBV 4/2024 . te vam upućujemo Poziv za dostavu ponude
Molimo Vas da nam na e-mail adresu: skola@os-acpinjac-zrnovo.
Dostavljene ponude koje nisu u skladu s uvjetima navedenim u Dokumentaciji biti će isključene iz postupka odabira.
Naručitelj Osnovna škola Ante Curać Pinjac pokreće postupak jednostavne nabave radnih materijala, broj nabave NBV 2/2024 . te vam upućujemo Poziv za dostavu ponude.
Dokumentaciju s naznakom ″ Nabava radnih materijala za učenike Osnovne škole Ante Curać-Pinjac Žrnovo, NBV 2/2024 – ne otvaraj“ možete poslati na adresu škole najkasnije do 19. srpnja 2024. do 12:00 sati.
Dostavljene ponude koje nisu u skladu s uvjetima navedenim u Dokumentaciji biti će isključene iz postupka odabira.
Naručitelj Osnovna škola Ante Curać Pinjac pokreće postupak jednostavne nabave udžbenika, broj nabave NBV 3/2024 . te vam upućujemo Poziv za dostavu ponude.
Dokumentaciju s naznakom ″ Nabava udžbenika za učenike Osnovne škole Ante Curać-Pinjac Žrnovo, NBV 3/2024 – ne otvaraj“ možete poslati na adresu škole najkasnije do 19. srpnja 2024. do 12:00 sati.
Dostavljene ponude koje nisu u skladu s uvjetima navedenim u Dokumentaciji biti će isključene iz postupka odabira.
Naručitelj Osnovna škola Ante Curać Pinjac, pokreće postupak jednostavne nabave roba i usluga za rekonstrukciju učeničkog WC-a, broj nabave NBV 1/2024 . te vam upućujemo Poziv za dostavu ponude
Molimo Vas da nam na e-mail adresu: skola@os-acpinjac-zrnovo.
Dostavljene ponude koje nisu u skladu s uvjetima navedenim u Dokumentaciji biti će isključene iz postupka odabira.
Učenici 3. i 4. razreda naše škole jutros su pokazali svoje znanje o Marku Polu u Centru za kulturu Korčula. Podijeljeni u tri tima odgovarali su na pitanja vezana uz život, putovanja, zanimljivosti i dogodovštine ovog svima poznatog moreplovca i istraživača. Svi timovi su bez ijedne greške odgovoril na petnaestak pitanja i osvojili vrijedne nagrade. Ovakav način učenja ih je oduševio i već slijedeći tjedan će na sličan način pokazati znanje iz prirode i društva.
Od 22. 5. do 1. 6. 2024. godine četvero učenika četvrtog razreda i dvije učiteljice sudjelovali su na Erasmus aktivnostima na sjeveru Francuske. Mobilnost je odrađena u sklopu projekta Erasmus Wishes. Glavna zadaća projekta je uključivanje djece s posebnim potrebama u sportske aktivnosti.
I ove su godine učenici naše škole sudjelovali u natječaju Gradske knjižnice Ivan Vidali i Turističke zajednice grada Korčule u projektu Korčulanska baština. Ovogodišnja tema je bila “Korčula u doba Marka Pola”, te su nagrađeni sljedeći radovi:
Nagrađeni literarni radovi:
Karmen Skokandić, 4.r.
Ivana Šegedin, 4.r.
Mentorica: Anamarija Radovanović
Nagrađeni likovni radovi:
Eva Baotić, 8.r.
Branka Belić, 5.r.
Laura Nimac, 5.r.
Marija Skokandić, 5.r.
Marica Tvrdeić, 5.r.
Mentorica: Jelena Amadeo
Obavještavamo Vas da će se svečana dodjela nagrađenim učenicima natječaja Korčulanska baština, na temu „Korčula u doba Marka Pola“ održati 7. lipnja 2024. godine u 18.30 sati u Gradskoj knjižnici „Ivan Vidali“ . Nakon dodjele, učenici, mentori, ravnatelji i članovi povjerenstva za odabir radova su pozvani na druženje u pizzeriji „Arija“, Trpimira Ivančevića 1, 20260 Korčula.
Čestitamo nagrađenim učenicima i mentorima!
Naša škola je od 12. do 16. svibnja ugostila šest učenika i četiri nastavnice iz Slovenije i Makedonije u okviru Erasmus+ projekta "Our stories are our bridges". Fotografije projekta nalaze se na sljedećem linku: